1. Kennismaken

Met een (digitale) kop koffie/thee bespreken we wat je zoekt.
Uitkomst: sowieso concrete tips voor je event én hopelijk de start van onze samenwerking

2. Doelen & ruwe schets

Met de vraag ‘wat is er voor de deelnemer veranderd na jouw event?’ gaan we aan de slag. Klinkt simpel, vaak best een uitdaging. Hoe scherper dit staat, hoe makkelijker de rest gaat.
Uitkomst: heldere doelen en ruwe schets van je event

3. Event design

Tijd voor het echte event design. De deelnemer staat hier voor mij altijd centraal, zodat het event echt klopt. Een digitaal event vraagt hier echt om andere keuzes dan een fysiek event.
Uitkomst: concrete opzet van je event

4. Draaiboek & extra content

Jij hebt een draaiboek van minuut tot minuut gemaakt. Ik heb contact gehad met experts die inbellen of aanschuiven. We zetten de puntjes op de i. Extra mogelijkheid: creatieve manieren om vooraf aandacht te generen, en achteraf op de radar te blijven. Denk aan een korte vlog, podcast serie enz.
Uitkomst: draaiboek en input voor je content strategie

5. Event

Showtime. Inclusief technische doorloop vooraf.
Uitkomst: een event met impact

6. Evaluatie

Wat ging goed? Waar kon het beter?
Uitkomst: aandachtspunten voor jouw en mijn volgende event

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw event?

Neem contact op